close
Oversatt av Google
Malin L
2021-02-13
Nyttig kundeservice som hjalp meg med å rette en stavefeil jeg oppdaget etter at jeg bestilte.
Oversatt av Google
Martin P
2021-02-12
Flott motiv i super fin kvalitet. Helt fornøyd!
Oversatt av Google
Alma N
2021-02-12
Alt er verdifullt. Sendt vellykket. Uten tvil å gjenta.

Kundeservice

Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene og svarene. Skulle du uventet ikke finne svaret her, kan du alltid kontakte vår kundeservice. Vårt internasjonale kundeserviceteam snakker dansk, svensk, engelsk, fransk, tysk, spansk, italiensk og polsk.

Kontakt oss

mailinfo@louvenir.com
LOUVENIR AB
Bellevuevägen 59A, 216 19 Malmö, Sverige

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Personlige plakater - om produktet

Hvilke materialer bruker dere for personlige plakater?

Alle plakatene våre er trykt på høykvalitets kunstpapir som brukes til å reprodusere tradisjonelle kunstverk og brukt av ledende kunstgallerier og museer. Kunstpapiret består av hvitt kunstpapir med en myk og lett strukturert filtstruktur som hjelper til med å gi kunstverket en fantastisk dybde som nesten føles tredimensjonal. Det premium blekkstrålebelegget gir utskriftene strålende levende farger og dyp svarthet, og gir den høyest mulige kontrasten som kreves for perfekt detaljrikdom. Kunstpapiret er helt syre- og ligninfritt. Laget for å bevare, ikke falme og motstå aldring.

Hvor lager dere dine personlige plakater?

Alle våre plakater er skrevet ut på bestilling fra utskriftspartnere som er så nær kundene våre som mulig. Alt for å være så miljøvennlig som mulig og tilby korte leveringstider. Vi trykker i Nederland, England, USA og Australia.

Hvordan designer jeg mine egne personlige plakater?

ABruk designverktøyet til å finne alle verktøyene du trenger for å lage en unik og personlig plakat. Hver plakat har sine egne verktøy som hører til konseptet. Generelt kan du si at du kan velge mellom flere forskjellige design, legge til dine egne detaljer som datoer og steder, legge til egne tekster, velge mellom forskjellige fargetemaer og endre layout. Hvis du har noen tips til andre verktøy du ønsker for en bestemt plakat, kan du gjerne kontakte oss. Vi prøver alltid å forbedre produktene våre og lytter gjerne til kundene våre.

Hvilke størrelser er tilgjengelige?

Vi tilbyr følgende størrelser: Portrett / portrett (30x40cm / 50x70cm / 70x100cm) og landskap (40x30cm / 70x50cm / 100x70cm). For noen plakater tilbyr vi ikke alle størrelser fordi de ikke passer til konseptet eller designen. For å se hvilke størrelser vi tilbyr for hver plakat, bare besøk designverktøyet for plakaten og klikk på fanen "Størrelse". Her kan du velge mellom de tilbudte størrelsene og se hvordan plakaten ser ut i alle størrelser og formater.

Portretter - Om produktene

Hvilke materialer er portretter laget av?

Vi tilbyr både lerret og kunstpapir:

Lerretsmaterialet vårt (400 g) består av en finstrukturert bomullsbase som oppfyller de høyeste standardene når det gjelder tetthet, fargemal, gradering og bildeskarphet. Vi bruker giclee-utskrifter som gjengir bildedetaljer med enestående klarhet med lysfast pigmentbasert blekk som varer i over 100 år. Lerretene er håndspent på en treramme (blindramme) laget av europeiske kiletørkede, knutefrie furuer. Lerretet har en dybde på 38 mm der motivet reflekteres i kantene for et harmonisk inntrykk. Lerretstavlene leveres sammen med beslag for enkel installasjon.

Kunstpapir av høy kvalitet som brukes til reproduksjon av tradisjonelle kunstverk i samsvar med museumskvalitet. Kunstpapiret består av hvitt kunstpapir med en myk og lett strukturert filtstruktur som bidrar til at kunstverket har en fantastisk dybde som nesten føles tredimensjonal. Det fremste blekkskriverbelegget gjør at utskriftene får strålende levende farger og dype svarte farger som gir høyest mulig kontrast som kreves for perfekte detaljer. Kunstpapiret er helt syre- og ligninfritt. Laget for å bevare, ikke falme og motstå aldring.

Hvilke dyr skildrer dere?

Vi kan gjøre i utgangspunktet hvilket som helst dyr. Last opp bildet, så lager vi et unikt kunstverk på kjæledyret ditt. I dag har vi laget portretter av hunder, katter, griser, fugler, firben, hester og en skilpadde.

Er bildet mitt bra nok?

Følg instruksjonene våre for å få de beste resultatene. Hvert bilde blir vurdert av kunstnerne våre for å sikre at de er gode nok til å få et godt resultat. Hvis vi ikke synes bildet er bra nok, vil vi kontakte deg og be om et nytt bilde. Dette påvirker selvfølgelig leveringstiden; så husk å følge fotoinstruksjonene hvis du trenger rask levering.

Fotoinstruksjoner

  1. Ta bildet i et miljø med god belysning. Utendørs om dagen fungerer best.
  2. Ta bildet i øyehøyde med modellen.
  3. Prøv å være så nær modellen som mulig slik at hodet tar opp så mye overflate som mulig.
  4. Forsikre deg om at bildet er i fokus og ikke uskarpt.
  5. Forsikre deg om at fargen på hud, hår eller pels ikke har blitt påvirket av belysningen, slik at den har samme farge på bildet som i virkeligheten.
  6. Forsikre deg om at alle delene av dyrets hode er på bildet. Hvis ørene blir klippet, blir de også klippet i portrettet.
  7. Vi anbefaler at det er best hvis modellen er fotografert med en liten profil og ikke ser rett inn i kameraet. Selv om dette selvfølgelig er et spørsmål om smak. Det viktige er at du sender inn et bilde som understreker personligheten.

Hvilken bakgrunn skal jeg ta bilder mot?

Bakgrunnen betyr ikke så mye; kunstnerne våre kan løse det meste, men det blir lettere for dem hvis det ikke er en rotete bakgrunn.

Hvordan gjør dere portrettene?

Vi bruker proprietære digitale teknikker for å redigere bildet ditt slik at det passer perfekt inn i kunstverket. Vi har utviklet flere av våre egne teknikker for å lage vakre kunstverk som fungerer for dyreportretter og barnportretter. Vi maler ikke for hånd.

Kan dere endre / justere portrettet?

Dessverre kan vi ikke garantere at vi kan endre eller tilpasse portrettet etter spesifikke ønsker, for eksempel å legge til en hatt eller slette en detalj i portrettet. Du er imidlertid velkommen til å kontakte oss hvis du har noen ønsker, slik at vi kan se hva vi kan gjøre.

Hvilke størrelser finnes det?

Vi tilbyr følgende størrelser: 20x25cm, 30x40cm, 30x46cm, 40x50cm och 41x61cm.

Kan jeg se en forhåndsvisning av kunstverket mitt før det blir laget?

Vi sender alltid et digitalt utkast for din endelige godkjenning før utskrift for å sikre at du er fornøyd med kjøpet ditt.

Betalinger

Hvordan betaler jeg for bestillingen min?

Vi aksepterer alle Mastercard, Visa og American Express. Vi samarbeider med Stripe som vår betalingsleverandør for å garantere sikre og sikre betalinger.

Når blir jeg belastet for bestillingen min?

Vi belaster kortet ditt umiddelbart etter at du har klikket på "Bekreft bestilling" i kassen. Så snart bestillingen er plassert, vil du også motta en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga i kassen.

Tollavgift for leveranser utenfor EU

Hvis du bestiller til Norge eller et annet land utenfor EU, ligger ansvaret for importøren (kunden) til å betale toll og merverdiavgift. Du blir vanligvis kontaktet av fraktbolag eller tollvesenet når pakken ankommer landet og du blir bedt om å betale toll og importere merverdiavgift før pakken frigjøres fra toll. Husk at hvis du sender en gave til et land utenfor EU, vil disse avgiftene havne på mottakeren. Hvis du vil vite mer om eventuelle tollgebyrer og importere merverdiavgift, kan du kontakte tollvesenet i landet der du vil sende ordren.

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Dessverre kan vi ikke garantere at vi kan endre eller kansellere bestillinger fordi vi kun selger unike, tilpassede varer som er laget på bestilling til våre kunder. Ta deg tid du trenger for å sikre at kunstverket oppfyller dine ønsker før du bekrefter bestillingen. Hvis du oppdager at noe er galt med bestillingen din; så kontakt oss så snart som mulig, så vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg. Dessverre er det imidlertid ingenting vi kan love.

Leveranse

Hva er fraktkostnadene?

Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger til Norge. Se frakttabellen vårt for å se hva som gjelder andre land.

Land Kunstpapir Lerret
Argentina (AR) 0 €14.95
Australia (AU) 0 0
Austria (AT) 0 0
Belgium (BE) 0 0
Bosnia (BA) €4.95 €19.95
Brazil (BR) 0 €19.95
Bulgaria (BG) 0 €19.95
Canada (CA) 0 €9.95
China (CN) 0 €19.95
Croatia (HR) 0 €9.95
Cyprus (CY) 0 0
Czech Republic (CZ) 0 0
Denmark (DK) 0 0
Estonia (EE) 0 €9.95
Finland (FI) 0 0
France (FR) 0 0
Germany (DE) 0 0
Greece (GR) 0 €14.95
Guatemala (GT) 0 €19.95
Hong Kong (HK) 0 €19.95
Hungary (HU) 0 0
Iceland (IS) 0 €19.95
India (IN) 0 €19.95
Indonesia (ID) 0 €19.95
Israel (IL) 0 €19.95
Italy (IT) 0 0
Japan (JP) 0 €19.95
Jordan (JO) 0 €19.95
Kazakhstan (KZ) 0 €19.95
Latvia (LV) 0 €9.95
Lebanon (LB) 0 €19.95
Liechtenstein (LI) €4.95 €9.95
Lithuania (LT) 0 €9.95
Luxembourg (LU) 0 €9.95
Malaysia (MY) 0 €29.95
Maldives (MV) €9.95 €19.95
Malta (MT) 0 €19.95
Mexico (MX) 0 €19.95
Monaco (MC) 0 0
Netherlands (NL) 0 0
New Zealand (NZ) 0 €9.95
Norway (NO) 0 0
Oman (OM) 0 €19.95
Philippines (PH) 0 €19.95
Poland (PL) 0 0
Portugal (PT) 0 0
Republic of Ireland (IE) 0 0
Romania (RO) €4.95 €9.95
Russian Federation (RU) 0 €14.95
Saudi Arabia (SA) 0 €19.95
Serbia (RS) €4.95 €19.95
Singapore (SG) 0 €19.95
Slovakia (SK) 0 0
Slovenia (SI) 0 €9.95
South Africa (ZA) 0 €14.95
South Korea (KR) 0 €19.95
Spain (ES) 0 0
Sweden (SE) 0 0
Switzerland (CH) 0 €9.95
Taiwan (TW) 0 €19.95
Tanzania (TZ) 0 €9.95
Thailand (TH) 0 €19.95
Turkey (TR) 0 €9.95
United Arab Emirates (AE) 0 €9.95
United Kingdom (GB) 0 0
USA (US) 0 0
Vietnam (VN) 0 €19.95

Hvor lang er leveringstiden?

Alle kunstverk laget på Louvenir er laget på bestilling. Det tar vanligvis 1-3 virkedager å produsere og sende ut personlige plakater. For portretter tar det vanligvis 2-5 virkedager å utforme portrettet og få kundegodkjenning av det digitale utkastet; før produksjonen begynner. Deretter tar det 1-2 virkedager å produsere på kunstpapir og 2-5 virkedager å produsere på lerret. Leveringstiden til Norge er vanligvis mellom 3-5 virkedager; og Globalt mellom 2-14 virkedager.

Hvis du trenger bestillingen raskere enn våre normale leveringstider; så kontakt vår kundeservice på info@louvenir.com , så vil vi gjøre vårt beste for å få fortgang i designprosessen; Vi kan imidlertid vanligvis ikke påvirke produksjonen eller den faktiske leveringstiden.

Kan jeg betale for raskere leveringstider?

Hvis du trenger bestillingen raskere enn våre normale leveringstider; slik at vi kan tilby ekspressforsendelse og raskere behandlingstid mot et gebyr. Ta kontakt med kundeservice på info@louvenir.com for et tilbud.

Hvordan sendes bestillingen min?

Så snart bestillingen er sendt fra skriveren, vil du motta en bekreftelse på e-post som også inneholder sporingsnummeret ditt og informasjon om hvordan du kan spore statusen for leveransen. Vi samarbeider med følgende fraktbolag: UPS, DHL, DPD, PostNL, Royal Mail. Levering skjer vanligvis til et leveringssted i nærheten av deg.

Hvordan er bestillingen pakket?

Vi sender alltid med følgeseddel som viser hvilke varer som er inkludert i pakken. Vi sender ALDRI kvitteringer i tilfelle varene sendes i gave direkte til mottakeren. Vi bruker skreddersydde dobbeltvegger for å sikre at kunstverkene kommer i perfekt stand. Ved å skreddersy emballasjen per ordre reduserer vi miljøpåvirkningen mens vi kan tilby kostnadseffektive internasjonale fraktkostnader.

Alle kunstverk som er innrammet eller laget på lerret er innpakket i bobleplast, plastbeskyttelse legges på hjørnene og ekstra papp plasseres på kunstverkets overflater for å minimere risikoen for skader under levering. Hvert kunstverk blir deretter plassert i en tung pappeske. Våre pakkerutiner har blitt raffinert mange ganger, og i dag er det veldig uvanlig at pakkene våre blir skadet på vei til kunden.

Skulle det være noen skade, gjør vi vårt ytterste for å sikre at problemet blir løst på best mulig måte: kunstverkene prioriteres for umiddelbar produksjon, og vi bruker den raskeste forsendelsen vi kan for å sikre at kundene våre mottar bestillingen så snart som mulig.

Mangelfull levering eller skadet gods?

Informer oss så snart du oppdager at noe er galt. Skadede varer må rapporteres innen rimelig tid etter levering.

Retur og Refusjon

Hva er returpolitikken vår?

Fordi vi selger unike, skreddersydde varer som lages på bestilling for våre kunder, kan vi ikke godta retur eller bytte varer. Vi kan ikke være ansvarlige hvis du har bestilt feil størrelse eller gjort en feil når du designer kunstverkene dine som f.eks. gjorde en stavefeil, valgte feil fargetema, glemte å skrive noe osv. Så snart vi har skrevet ut kunstverket ditt, er det for sent å gjøre endringer eller godkjenne retur.

Vi tar selvfølgelig det fulle ansvaret hvis en vare er feiltrykt, vesentlig feil, mangelfull eller hvis skader har oppstått under transport. Kontakt vår kundeservice på info@louvenir.com innen 14 dager etter mottak av leveransen, sørger vi for å ordne en erstatningsordre, en klage eller kreditt. Send med bestillingsnummeret ditt slik at vi kan hjelpe deg så snart som mulig.

Hvis en vare er feiltrykt, vesentlig feil, defekt eller hvis det har vært skade under transporten, kan du velge å kansellere bestillingen din og motta full refusjon. Så snart vi har mottatt bevis på klagen, ordner vi refusjon til det samme kortet du brukte da du bestilte. Det tar vanligvis 3-5 virkedager før pengene er synlige på kontoen.