På denne siden har vi samlet informasjon om noen av de mest relevante spørsmålene du kan stille deg selv. Hvis du ikke finner informasjonen du leter etter, er du velkommen til å kontakte oss via e-post info@louvenir.com
Hvilke materialer brukes til de personlige plakatene?
Alle plakatene våre er trykt på fint museumskvalitetspapir for å sikre at kunstverket ditt vises på best mulig måte. Papiret er 200 g / m2 med en lett definert filtstruktur som gir kunstverket en imponerende dybde som føles nesten tredimensjonal. Papiret er belagt med førsteklasses blekkstråbelegg som gjør at utskriftene har strålende livlige farger og dype svarte som gir maksimal mulighet for kontrast for å skildre de perfekte detaljene. For å sikre at plakaten din varer lenge er den designet for FineArt-applikasjoner der den er helt syre- og ligninfri.
Hvor lages kunstverkene?
Vi samarbeider med anerkjente trykkpartnere i Storbritannia, Nederland, USA og Australia for å tilby rask levering med et lavt karbonavtrykk. Alt designarbeid gjøres på vårt hovedkontor i Sverige.
Hvor mye er fraktkostnaden?
Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger til Norge.
Hvor lang er leveringstiden?
Alle produktene er skreddersydd etter bestillingen. For tilpassede plakater tar det vanligvis 1-3 virkedager å skrive ut plakatene. Deretter er leveringstiden vanligvis mellom 3-5 virkedager til Norge; og 2-14 dager over hele verden.
Hvordan blir bestillingen min levert?
Vi bruker fullsporbare fraktkurerer for å sikre at du kan følge statusen for leveransen. Så snart bestillingen din er sendt, sender vi deg en sendingsbekreftelsesmail sammen med sporingsnummeret ditt. Avhengig av leveringsadresse og produkttype, bruker vi følgende budfirmaer; Royal Mail, UPS, FedEx, DPD, PostNL og DHL.
Hvordan pakkes ordrene?
En følgeseddel er inkludert i hver pakke, men denne inneholder ingen kostpris, så du trenger ikke bekymre deg hvis du sender den i gave.
Vi bruker skreddersydde esker med to vegger, slik at kunstverk kommer i ubeskadiget stand uansett hvor de sendes i verden. Ved å bruke riktig boks for riktig produkt, blir alle pakker optimalisert for transport, noe som gir utmerkede og kostnadseffektive internasjonale fraktpriser.
Våre emballasjestandarder har blitt raffinert mange ganger, over mange år, og det er nå ekstremt sjelden brudd eller skader oppstår. I de sjeldne tilfellene når hendelser skjer, prøver vi å sikre at innsamlingen og erstatningen din blir organisert umiddelbart og sendt tilbake på en prioritetstjeneste uten noe oppstyr.
Hvordan betaler jeg for bestillingen min?
Vi aksepterer alle større kredittkort (Visa, Mastercard og American Express). Vi bruker Stripe som vår betalingspartner for å garantere sikre og sikre betalinger.
Hvem betaler toll og avgifter?
Hvis du bestiller til Norge eller et annet land utenfor EU, ligger ansvaret for importøren (kunden) til å betale toll og merverdiavgift. Du blir vanligvis kontaktet av fraktbolag eller tollvesenet når pakken ankommer landet og du blir bedt om å betale toll og importere merverdiavgift før pakken frigjøres fra toll. Husk at hvis du sender en gave til et land utenfor EU, vil disse avgiftene havne på mottakeren. Hvis du vil vite mer om eventuelle tollgebyrer og importere merverdiavgift, kan du kontakte tollvesenet i landet der du vil sende ordren.
Hva er din retur- og refusjonspolicy?
Hvis varene dine er feiltrykt, vesentlig feil eller på noen måte er defekte, kan du kontakte oss på info@louvenir.com innen 14 dager etter mottak av varer og Vi ordner gjerne retur, omtrykk eller kreditt. Oppgi bestillingsnummeret ditt med all korrespondanse.
Da alle produktene våre er skreddersydde kunstverk, kan vi ikke akseptere retur eller bytte av noen varer.
Vi er ikke ansvarlige for kunder som bestiller feil størrelse eller eventuelle feil som er gjort når designene er laget av kunden (stavefeil, valgt feil farge, manglende skriving osv.). Kunden er ansvarlig for at valgene som tas ved bestilling er det som skal produseres.